Prihlásenie / Registrácia
+421 907 158 533 (Po-Pia: 9:00 - 16:00)

FAQ

Ak ste nenašli medzi nasledujúcimi otázkami tú Vašu, napíšte nám prosím na info@bagabaga.sk a radi Vám ju zodpovieme.

1. Ako zistím, či tovar máte naozaj skladom?
V detaile pri produkte je uvedená vždy dostupnosť tovaru. Tovar, ktorý je uvedený ako skladom je možné kedykoľvek objednať. Tovar môžete mať doručený už do 24 hodín.
 
2. Tovar je momentálne vypredaný. Bude ešte tento tovar na sklade?
Vypredané položky sa snažíme čo najskôr objednať u našich zahraničných partnerov. V prípade že dodávateľ vyradí niektoré položky z ponuky, sťahujeme tento tovar automaticky aj z e-shopu. V e-shope ponúkame vždy len aktuálne produkty, ktoré je možné objednať, prípadne sú vypredané len dočasne. Vypredaný tovar nie je možné naklikať do nákupného košíka.
 
3. Prišiel mi e-mail o odoslaní zásielky, avšak zásielka mi stále nedošla.
S každou odoslanou objednávkou Vám príde potvrdzovací e-mail, kde je uvedené číslo zásielky. S uvedeným číslom si môžete sledovať Vašu zásielku na stránke Slovenskej pošty, alebo prepravnej spoločnosti DPD. V prípade, že zásielku v systéme nenájdete, alebo sú informácie neúplné urýchlene nás kontaktujte.
 
4. Čo v prípade, že nebudem spokojná s dodaným tovarom, je ho možné vrátiť, alebo vymeniť?
Na tovar zakúpený cez Bagabaga.sk poskytujeme možnosť výmeny respektíve vrátenia tovaru bez udania dôvodu v predĺženej lehote až 30 dní. Viac informácií o možnosti odstúpenia od zmluvy nájdete v bode 2.4 Obchodných a reklamačných podmienok.
 
5. Prišiel mi od Vás balíček, ale jedna z položiek chýba. Ako mám postupovať?
Každú zásielku pre odoslaním kontrolujeme. Ak sa aj napriek tomu stane, že zásielka je neúplná, alebo tovar bol zamenený, prosím kontaktujte nás čo najskôr telefonicky alebo e-mailom a vzniknutú situáciu s Vami ihneď vyriešime.

6. Objednávka bola korektne vytvorená, ale neprišiel mi potvrdzovací email. Chýbajú mi informácie ako mám zaplatiť za tovar.
Po vytvorení objednávky systém obratom zasiela potvrdzovadzí e-mail so všetkými potrebnými informáciami. Ak ste e-mail neobdržali do 5-10 minút skontrolujte si, či Vami zadaná e-mailová adresa bola správna. Ak áno, skontrolujte si vo Vašom maily aj priečinok nevyžiadaná pošta (SPAM folder). Ak nájdete potvrdenie objednávky v priečinku nevyžiadaná pošta, doplňte si našu adresu info@bagabaga.sk do zoznamu Vašich príjemcov, resp. označte tento e-mail, že to nie je SPAM. Ak náš mail nenájdete, kontaktujte nás a obratom situáciu vyriešime. Nevytvárajte prosím duplicitné objednávky.