Prihlásenie / Registrácia
+421 907 158 533 (Po-Pia: 9:00 - 16:00)

Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste si u nás zakúpili sa poškodil pri preprave, prípadne vykazuje vady, ktoré nezodpovedajú 100% stavu tovaru, tak ako sme deklarovali, je potrebné čo najskôr začať reklamačné konanie.
 

Poškodenie tovaru pri preprave

Aj napriek tomu, že tovar sa snažíme zabaliť, tak aby sa minimalizovalo jeho poškodenie pri preprave , môže sa stať, že Vám prepravca doručí tovar poškodený. Ak zistíte poškodenie priamo pri preberaní tovaru, je potrebné spísať zápis o škode priamo s prepravcom (kuriér DPD), respektíve podať reklamáciu na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty. Ak zistíte poškodenie tovaru neskôr, je potrebné nás urýchlene kontaktovať, najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni obdržania zásielky.

Podrobné informácie ohľadom poškodenia tovaru pri preprave a následného riešenia vzniknutej situácie nájdete v bodoch 1.5.9 - 1.5.12 Obchodných a reklamačných podmienok spoločnosti K3 plus, s.r.o.
 

Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa Vám stalo, že tovar, ktorý ste obdržali nesedel s tým, ktorý ste si objednali, alebo sa na tovare vyskytla vada, ktorá bráni jeho plnohodnotnému využívaniu, je potrebné ho reklamovať . Na tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu bagabaga.sk poskytujeme štandardnú záruku 24 mesiacov .

Pre zjednodušenie reklamácie sme pre Vás pripravili Informačný príbalový leták pre spotrebiteľa , kde nájdete stručné informácie ako máte postupovať. Na strane 2 nájdete Formulár pre reklamáciu alebo vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy . Tento formulár je potrebné si vytlačiť a zaslať na našu adresu spolu s reklamovaným tovarom a požadovanými dokumentami.

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase , tak aby ste ho mohli čo najskôr znova využívať.

 

Vrátenie tovaru

Zakúpili ste si tovar, ktorý nesplnil Vaše očakávania? Nevyhovuje Vám veľkosť, nie ste spokojní s farbou, materiálom alebo strihom? Nevadí aj takýto tovar môžete vrátiť späť. Na vrátenie tovaru bez udania dôvodu poskytujeme nad rámec zákona až 30 dňovú lehotu.

Pre zjednodušenie vrátenia tovaru sme pre Vás pripravili Informačný príbalový leták pre spotrebiteľa, kde nájdete stručné informácie ako máte postupovať. Na strane 2 nájdete Formulár pre reklamáciu alebo vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy. Tento formulár je potrebné si vytlačiť a zaslať na našu adresu spolu s vráteným tovarom a požadovanými dokumentami.

Podrobné informácie ohľadom vrátenia tovaru bez udania dôvodu nájdete aj v bode 2.4 Obchodných a reklamačných podmienok spoločnosti K3 plus, s.r.o.